Bloggpaus...

Heej Heej :):)
Vet att jag inte bloggat på länge men glömmde mitt lösenord men nu kom jag på det.:)
Jaa iaf så idag ska jag vandra med skolan typ 1 2 mil b´vet faktist inte :(
Men jag vill inte vandra för det ä skit trååkigt och så får vi lunch nån stanns sen så får vi ha med oss fika :)
Och sen efter skolan så ska  man väl rida:) <3
och nu i helgen ska man till huddik och tävla ska tävla caboy sen efter ska man kolla på några av dom bästa :) <3 sen så ska man antingen sova hos hilda elr antingen hos elsa det bestämmer vi då :) <3
Jaa nu ska man väl snart med skolbussen så heeejdåå:) <3



Fick bli en bild på han eftersom jag tävlade han :) men vi tar en på min älskling oxå <3


Här e min älskade älskling <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0